lördag 18 januari 2014

Shopoholic

Hjälp! Det känns som jag håller på att shoppa mig till fördärvet*! Jäkla nätshopping..! När jag hade pengar så shoppade jag ingenting nä, för då hade jag fullt upp med att arbeta ihjäl mig men nu hittar jag en massa jag vill ha. Och det är ju så enkelt att på några klick plocka på sig en hel massa nyttigt och onyttigt. 

Denna vecka har jag lyckats klicka till mig..
  • cerise/turkosa underställskalsonger (till skidåkning/löpning)
  • en snygg, sportig t-shirt till min kille (som fjäsk)
  • 2-layer funktionströja "fisher" (till skidåkning)
  • baggyjeans (har letat dem i evigheter, sedan jag hade sönder mina förra!)
  • ett par nya terrängdojjor - barfota (till löpning förstås, det par jag har blev förstörda i Indien)
  • en gul hood (helt onödigt köp, jag har flera hoods.. but I love them)
  • nån sorts trasht-shirt som var billig (onödig, yepp)

- allt detta på REA, som tur var. Men det fortsätter..
  • hårfärg
  • schampo för blonda
  • balsam för blonda
  • inpackning för blonda
  • badbubbel blueberry/smoothie till jacuzzin (REA)
  • body lotion raspberry/blackberry med pump (REA)
Den senare beställning var mer neady än det förra. Jag ångrar ingenting nu, men förmodligen när jag ser konsekvensen på mitt konto.

* jag tröstar mig lite med att jag fyller 35 år snart och det är ju en stor födelsedag som skall firas, visst?

4 kommentarer:

  1. men åhhh, ibland skriver jag en kommentar och trycker skicka och så försvinner allt :(

    SvaraRadera
  2. Jag skrev iaf att jag också shoppat en del... dyyyyrt...

    Bungypumpstavar
    Ny sportbh
    Mysbyxor
    Skjorta
    Två klänningar
    En snodd
    Fivefingers.

    Och inte blir man rik av att vara sjukskriven heller :( Nu är jag visserligen tillbaka på jobbet men ska gå ner lite i tid.

    SvaraRadera

Sjukt glad om ni vill kommentera! Jag gillar diskussion.