tisdag 14 januari 2014

Dagens intag

Idag har jag intagit följande..

  • fyra toast på vitt bröd
  • två koppar te
  • medicin
  • ett par godisar inkl choklad
  • fyra toast på vitt bröd med gräddost
  • några skedar köttgryta
  • en klunk pepsi max
  • tio pepparkakor
  • en kopp te
  • ett tuggummi
Och förutom att jag inte brukar gå bananas på pepparkaksburken eller skopa i mig köttgryta, så ser pretty much alla mina dagar ut såhär. Vit toast suger upp mina förlåt min frispråkighet diarréer så de är mindre vattniga but still.. Allt annat gör svinont i magen. Nä, olika soppor går också bra, jag typ livnär mig på dem, men just idag har jag varit down as hell och tyckt synd om mig själv.

När skall detta helvete sluta?! Och kroppen värker pga frånvaron av träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sjukt glad om ni vill kommentera! Jag gillar diskussion.