måndag 27 januari 2014

Indien

Nu är det viktigaste klart inför resan. Bokat guest house de första nätterna, taxi från flygplatsen, hundvakt till ena hunden, pratat med terapeuten och fått en glädjedans av henne, bokat om tågbiljetten från 6/2 till 21/2 samt satt in julklappspengar på kontot så jag har fickpengar till mat och boende kanske inte så många presenter denna gång samt taxiresor t/r flygplatsen.

Kvar att göra är..
  1. skriva packningslista (kan ta med mig färre antal kläder denna gång)
  2. tvätta det som inte är tvättat
  3. kolla vilka böcker jag skall ha med och ev. komplettera
  4. vara säker på att all medicin är uttagen och komplett
  5. författa tre brev till viktiga ställen
  6. mejla en viktig person
  7. ringa ett ännu viktigare samtal
  8. klippa klorna på hundarna
  9. färga håret
  10. fixa naglarna (eh, väldigt långa nu)
  11. träna, träna, träna så jag bygger upp för att inte rasa ihop
  12. besöka vänner jag inte träffat på ett tag
  13. ta bort mobilsvar
  14. ladda systemkameran
  15. pussa asmycket på min kille!
På torsdag åker vi till sthlm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sjukt glad om ni vill kommentera! Jag gillar diskussion.