måndag 27 januari 2014

Ethan Hawke

Jag blev kär i Ethan Hawke i "Reality bites", där han spelar mot bl a Winona Ryder whom I wanted to be och deras kyss kunde jag se om och om igen. Ethan Hawke! Vilken lidelse!


Hursomhelst har jag nu hittat alla tre filmer han gjorde med Julie Delpy; ni vet den första där de träffas på ett tåg och sen tillbringar de typ en natt i Wien. Den första gjordes 1995, den andra 2004 och den nyaste gjordes faktiskt förra året. Jag tänkte det skulle bli en fin avkoppling och som bakgrund har jag nu den första, som jag såklart sett när den var ny jag var i en mycket romantisk ålder då och inte behöver se så noga.

Jag är definitivt inte kär i Ethan Hawke längre men det skall bli spännande att se hur de åldras genom åren som går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sjukt glad om ni vill kommentera! Jag gillar diskussion.