tisdag 26 november 2013

Yoga

Det finns rätt mycket och (tror jag i allafall) bra filmer och instruktioner på Youtube. Jag höll på i svettiga sextio minuter (fyrtio minuter effektiv tid) och krånglade min kropp hit och dit. Lyckligtvis har jag rätt bra koll på min kropp; är smidig och rörlig utan skador.. men damn, vad jag fick jobba! Ut, in, upp, ner, ihop och åt sidan. Bända, nysta, räta ut och sträcka. Att andas rätt var bara att glömma, denna första gång var jag tvungen att koncentrera mig på att hålla tungan rätt i mun.

2 kommentarer:

  1. Oj, jag som tycker 10 minuter räcker... har du kollat in tara stiles?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, skall göra det, antar hon är bra när du frågar :) Jag har svårt att stanna vid det enkla, så att säga, så jag började kolla på en massa avancerat också.. och försökte mig på en del grejer hahah.. med varierat resultat!

      Radera

Sjukt glad om ni vill kommentera! Jag gillar diskussion.