torsdag 14 november 2013

Spiral: abort mission

Nä, inte svenska abort. Än finns inget foster att abortera bort, men fortsätter det såhär så blir det väl snart ett!

Nu är det konstaterat att jag ÄR för liten och vi får vänta till nästa år då det tydligen skall komma en mindre.

Så fram tills dess? Kondom litar jag inte på pang, ritsch, rinn = befruktning = abort.. No more, my friends!, pessar är ju tydligen inget de rekommenderar och avhållsamhet är jag less på som faaaaaaaaan. BM skall kolla med deras läkare om jag kan få sterilisera mig, hihi skojar bara.. or do I really? om det ändå inte kan funka med min medicin och minipiller.


Bye bye, du var efterlängtad..

1 kommentar:

  1. Så trist att det inte fungerade. P-ring? Provat det? P-stav?

    SvaraRadera

Sjukt glad om ni vill kommentera! Jag gillar diskussion.