onsdag 13 november 2013

Men jag måste tro på mig själv.

Jag har inga krav på mig - tvärtom. Mina läkare/behandlare tror på mars-april nångång och FK låter tveksam till allt. Min kärlek.. ja, han vill såklart mitt bästa men ser på mig oroligt när jag berättar om mina planer.
 
Men jag måste tro på mig själv.
 
Jag sitter just nu med en kopp kaffe med grädde, en 15 cm lång brownie good-bye blå klänning på fredag och skriver jobbansökan. I stunden är det svårt att beskriva mig själv positivt och jag blir hela tiden astrött och måste lägga mig en stund på sängen och ladda. But I will do it!
 
Det är två jobb jag söker. Båda startar i februari och slutar i april-maj. Det är alltså säsongsjobb, visserligen på heltid men att det är tidsbegränsat ger mig lite försprång. Sedan är det dags att söka sommarjobb och då har jag definitivt läge att byta bransch och inriktning!
 
Om jag inte får jobben så hittar jag på någonting annat. Tillbaka till min nuvarande tjänst går jag inte, då hoppar jag hellre från bron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sjukt glad om ni vill kommentera! Jag gillar diskussion.