onsdag 20 november 2013

Jag har ljugit

Vid två tillfällen jaja, såklart fler gånger än så men inget allvarligt har jag valt att inte berätta precis hela sanningen för min kille. Det är en grej som hände innan vi "blev ihop" men som ändå tyngt mitt sinne och ja, jag har ju inte sagt hela sanningen och faktiskt också fabulerat lite.

Men idag berättade jag allt. Han blev lite chockad men ett oerhört bra samtal följde. Det är tur jag berättade sanningen nu - och inte i början av vårt förhållande - men annars skulle jag definitivt avråda alla från att avvika från det som är riktigt och sant!

Även om ni skäms. 

2 kommentarer:

  1. Ibland är det så att vissa saker kanske ska gå med en i graven.

    Skönt att det gick bra ändå.

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut.. Absolut.. Detta var dock en grej att berätta eftersom det påverkar deras relation ur ett maktspel..

      Radera

Sjukt glad om ni vill kommentera! Jag gillar diskussion.