onsdag 23 oktober 2013

Kurvig = sexig?

Jag har inte speciellt stora bröst (och jag älskar dem!) och rätt smal men jag är ändå kurvig på nåt vis. Höfter, midja, breda axlar; ptja tränad. Formen på mina ben är allt annat än raka/smala och rumpan är lite putig, typ.

Jag har inte svårt att hitta kläder men ibland önskar jag en mer rak figur, för jag tycker jeans sitter så förbaskat snyggt på en rak figur. Jag kan också önska mig långa ben i leggings och något större bröst i bikini. Likväl tycker jag tajta kjolar och klänningar är snyggt - men då känner jag mig alldeles för uppseendeväckande sexig?!

En lite mullig tjej tycker jag ser oerhört mycket sexigare ut i tajta, korta kjolar osv - än vad en lång, smal tjej gör. Rent visuellt alltså. Kan faktiskt bli lite åt det "porriga" hållet, vilket är olyckligt tycker jag.

När jag läser vad jag skrivit blir jag förresten än mer olycklig.. varför framhäver jag inte mina features på ett positivt sätt?! Näfan, skärpning..!

Sorry, det blev visst ett dead end.


3 kommentarer:

  1. Du är snygg och har en grymt snygg kropp! En mage to die for!

    SvaraRadera

Sjukt glad om ni vill kommentera! Jag gillar diskussion.