fredag 6 december 2013

Fredagsfys

Var till jobbet idag igen. Så fint att träffa alla; att skratta med dem och ärligt känna att jag saknar dem. Dock blir jag vansinnigt trött när jag är där, så min kille fick hämta mig trots att tanken var att jag skulle promenera hem. Åt middag tillsammans och sedan åkte han iväg och lämnade mig själv. Skönt. Samlade tankarna, tittade lite på film och nu är jag i balans igen.

Skall träna ett pass hemma innan Idolfinalen. Har börjat träna med coach igen, känns riktigt inspirerande denna gång! Har äntligen hittat vad jag vill göra och jag tror jag kan hålla fast vid det utan att ge upp. Inte lika intensivt och uttröttande som tidigare. Jag är inte redo för sånt, kanske aldrig?

OHS, frivändningar, rodd, armhävningar, marklyft på ett ben, burpees. Fredagsfys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sjukt glad om ni vill kommentera! Jag gillar diskussion.